lördag 24 april 2010

A part of you that will consume if given the chance to, A part of you that will abuse whenever allowed to.

Trögt med uppdateringar senaste tiden. Saker kommer i vägen. Minnet fallerar. Orken tryter. Vädret är skit. Här kommer lite bilder på skit jag köpt nyligen.

Drömpojkarna - Sofi/Ny I Stadens Ljus 7'' vinylsingel (1980).

Soundtracket till filmen Terror I Rock 'n' Roll Önsjön, 10'' vinyl.

Filmis med Gary Glitter (!!!)

Government Issue - Make An Effort 7'' vinyl (repress)

Walter Black Tac Tanto

Double Bastard Ale

Frontiers DVD

Inside DVD

Jag önskar att jag varit lite snabbare med att hitta den här vinylen på tradera så att jag hade hunnit med att buda på den. Inte för att jag bryr mig ett dugg om hur musiken låter (med stor säkerhet alldeles bedrövligt), utan framförallt för att omslaget är så fantastiskt underbart 70-talistiskt:

You win some, you lose some, antar jag.




Dagens spellista:

Bastard Noise/Endless Blockade - Red List (split)
Sewer Election - Kassettmusik
Premonitions Of War - Left In Kowloon
Zoetrope - A Life Of Crime
Smegma - The Mad Excitement, The Barbaric Pulsations, The Incomparable Rythms of...
Ramallah - Kill A Celebrity
Narrows - New Distances
Naysayer - No Remorse

Bra rullar:

Caché
Inland Empire
The Prestige
The Fountain
L'enemi Intime

Bra läsning:

Generation Kill, av Evan Wright
Terminal World, av Alastair Reynolds
A City In Terror: Calvin Coolidge and the 1919 Boston Police Strike, av Francis Russell
Blood's A Rover, av James Ellroy



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar